בנק ירושלים בכנס ייחודי וחשוב ליועצי משכנתאות

    חיים כץ No Comments on בנק ירושלים בכנס ייחודי וחשוב ליועצי משכנתאות

    כחלק מתהליך ההתרחבות והעמקת הקשר עם גורמים מקצועיים המלווים את תהליך רכישת הדירה, ערך בנק ירושלים כנס ייחודי ומרתק לאנשי מקצוע בתחום המשכנתאות,בכנס השתתפו כ-120 נציגים העוסקים בליווי ומתן ייעוץ משכנתא • עם הפנים לעתיד

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פתרונות מימון מרחיבים דעתו של אדם
    בנק ירושלים מרחיב את פעילותו בתחום המשכנתאות

    כבר עשרות שנים שאלפי משפחות בישראל הגיעו לבית משלהם עם המשכנתא של בנק ירושלים. כבר רווחת בציבור החרדי האמרה של שלושה דורות שבדרך לביתם החדש עוברים בבנק ירושלים וכך ניתן לראות איך משפחות מרגישות בבית דווקא בבנק ירושלים. בימים אלו מרחיב בנק ירושלים את פעילותו בגזרת המשכנתאות וכחלק מחשיבה מערכתית כוללת של הנהלת הבנק, הוחלט להרחיב את היצע המוצרים המוצעים ללקוחות בתחום המשכנתאות.

    כחלק מאסטרטגיית הפעילות לשנים הבאות ניתן לראות את ההשקעה הגדולה בפיתוח והתאמת תחום המשכנתאות למשקי הבית באמצעות מוצרים ייחודים ומותאמים לאורח החיים הייחודי של הציבור החרדי לצד תמורות שחלו בשנים האחרונות בענף הנדל"ן.

    כחלק מתהליך ההתרחבות והעמקת הקשר עם גורמים מקצועיים המלווים את תהליך רכישת הדירה, ערך בנק ירושלים כנס ייחודי ומרתק לאנשי מקצוע בתחום המשכנתאות. בכנס השתתפו כ-120 נציגים העוסקים בליווי ומתן ייעוץ משכנתא. במהלך הכנס דובר רבות על שוק הנדל"ן לאן, על שינויים ומגמות בתחום הבניה בישראל ובפרט במגזר החרדי, כמו כן הוצגו פתרונות מעשיים והושקו מוצרי מימון ייחודיים. משתתפי הכנס הביעו את תודתם לנציגי הבנק על כנס מקצועי ומעניין ועל הנגשת והתאמת פתרונות המימון לקהל היעד.

    בכנס דובר כי "פעילות המשכנתאות תהווה נדבך מרכזי כחלק מתכנית אסטרטגית רב שנתית של בנק ירושלים. לבנק ניסיון רב בשיתוף פעולה פורה עם לקוחות המגזר החרדי והוא מספק מגוון פתרונות מימון המותאמים למאפייני הלקוחות והעסקאות הנהוגים במגזר זה,הבנק רואה באוכלוסייה זו קהל יעד חשוב להמשך הגידול בפעילות המשכנתאות של הבנק" .



    0 תגובות